duminică, octombrie 18, 2009

Baaal..

0

Sooo...


aşa arăta invitaţia:>. nice work! despre bal? a fost ok, nu extraordinar, dar ok. de ce?
hmm..începem cu spaţiul:))comic tare, recunosc! am călcat vreo 15 persoane şi dacă vă regăsiţi scuzee, ştiu că a durut, dar ce să-i faci? când ai un pătrăţel de x pe y (unde x,y<1) cam aşa se întâmplă.
următorul aspect, muzica! cine s-a ocupat de muzică?sunt doar curioasă..nu că aş avea ceva cu "dj-ul", care avea nişte gusturi bizare. nimic! şi tot la muzică adaug şi momentul chitării. foarte tare, dnk si artistu' erau în transă imediat după ce a început:)).
şi fiind vorba de balul bobocilor, trebuie să existe şi miss-e şi mister-i (alegeri corecte..în urma cărora mulţumită lui totolici si andreei am câştigat şi eu ceva :-$). am văzut mai nimic. sau da! am vazut ceva de lângă masa profesorilor, că în altă parte nu prea aveai loc (in loc de nu prea, deloc!). mi-a plăcut de profa de mate:d. ne-a zămbit când am început să ne agităm pe acolo pe ritmuri de rock'n'roll şi braşoveanca:)).
după alegeri, am dansat, dar nu mult! nu, nu, nu! păi cum? să fim sâmbătă dimineaţă odihniţi!, că doar luni e şcoală, fapt pentru care s-a încheiat la 10:28.(yaaayy8-|)
streetdance-ul foarte tare! felicitări mircea pentru muncă! şi felicitări intregului grup, dar mai ales bia!(sunt mândră şi mă laud :> ).
cam asta ar fi de zis depre bal. şi da! nu a rezistat părul. vremea nu m-a vrut dreaptă:)).

No Response to "Baaal.."