luni, octombrie 12, 2009

the balloon went up!

2
în fiecare zi se adunau. în fiecare zi se adună încă, dar până când?
deja mă apropii de propria mea limită...râdem, glumim, ne simţim extraordinar cât stăm împreună. nici un doi la mate n-ar putea să ne distrugă starea bună atunci, dar după? după...imediat ce rămâi singur, începe să te macine. efectiv nu te lasă! e ca şi cum ai avea o povară grea de cărat zi de zi. iar în fiecare zi devine din ce în ce mai grea..şi asta până când? până hotărăşti că e timpul să închei cu toată povestea asta şi să renunţi la tot!
azi simt că mi-au mai fost adăugaţi câţiva saci la povara zilnică. să renunţ la ei n-am cum, iar când mă gândesc la ce va urma...eh...
abia a început şi deja aştept să se termine. nici bine nu intru că abia aştept să ies. şi-mi pare rău pentru că n-aş vrea să ies, mă simt mult prea bine, dar oare preţul este corect?
...
*the story goes on..and on...and on...* 



coldplay-lost

2 Response to the balloon went up!

dnk
octombrie 12, 2009 6:44 p.m.

Bai copil mic si contabil...chillisor...abia acum ne intoarcem cu fata la realitate si cu spatele la indiferenta.Greselile se repara iar fundul nostru se va fataii tantos cand va avea ocazia sa o faca.Asa ca...

*the show must go on...go on...go on

liz
octombrie 12, 2009 7:58 p.m.

contabil?:x:))..unde sa se fataie?:|pe cerculetul ala minuscul?:))nici sa ne fataim n-avem loc:))