miercuri, octombrie 28, 2009

guess what?

0
da! a început săptămâna liceului..bine de acum e pe sfârşite (detalii, detalii):)).


astfel, luni la ora 11 (din câte îmi amintesc), am fost şi noi "aia micii" invitaţi în amfitetru pentru o oră de istorie a colegiului nostru şi pentru iniţierea noastră în tradiţie.
l-am văzut şi pe domn' prof Ciuchină cu cravată de CNVA..e ceva nou (pt mine)..şi la oră tot cu ea a venit..ca noi elevii;)):d.
discursul? pentru mulţi a însemnat scăparea de o oră. şi pentru noi la fel:)). din discurs n-au lipsit urările de bine pentru viitor şi amintirile de când au fost liceeni (a fost odată ca niciodată...sunt rea:-?..au fost ok. de fapt chiar mi-a plăcut să ascult, oarecum), dar mi-am pus o întrebare imediat după ce s-a terminat...de ce lumea a aplaudat doar invitaţii?huh?
în fine..e întrebare de o sută de puncte:>

şi pe această cale mersi denise pentru pozee;;).
iar activitaţile? ei bine, să mă gândesc (app..azi era ziua animalelor..am mângâiat un iepuraş(nu m-a văzut stăpânul)) au fost ele mai multe..OBS.: nu încercaţi nimic din office 2007 că n-o să aveţi ce să faceţi cu el (că de!) şi poate chiar pierdeţi o piesă mai importantă decât număratul frunzelor de afară din laboratorul de chimie:d.
mâine, orage a paris (la ora 13.00 în amfiteatru)..rodul muncii colegelor mele:>. "abia aştept" ca să citez anumite persoane:d.

p.s.: mersi zânaaa pentru poză:x. mi-ai luminat noaptea:))
   
       

No Response to "guess what?"