vineri, octombrie 23, 2009

mai multe, adunate.

0

Life With Louie - Tata a fost concediat

viaţa cu louie:x...ahh ce dor mi-a fost de louie cu arhicunoscutul "tatăăăăă":)). mă face să vreau şi eu să-l strig pe tata:))sau "te-am auzit!":))(app, amândoi am fost mari fani) şi da! în opinia mea, este cel mai bun desen animat, n-are comparaţie..nici tom & jerry nu-l bate:d. am fost şi încă sunt fan al desenelor animate...îmi plac şi-mi aduc aminte de copilărie(8->).
acum pe bune:-?..mi-e dor de grădiniţă:)), de primul an petrecut alături de 8D la şcoală. ştiu că am început într-un fel, dar nu mă pot abţine. mi-e atât de dor de 8D...de diriga:x..de culoarea verde (hmm..ba nu!nu mi-e dor de verde)..de tot!8->
şi ca să continui cum am început, schimb subiectul:">. a început dansez pt tine..viitorul "tânăr şi neliniştit":))off-topic: ce portocalie e laura cosoi:)).
...

m-am schimbat. şi cât mi-a trebuit? 2 luni..:(..miss 8D 8->. deea, ma ierţi;;)?;;)


No Response to "mai multe, adunate."