joi, octombrie 15, 2009

ciudat...

1
ce? cum? staţi că am pierdut faza. care fază?..ei, neinteresant.
de ce trebuie să fie aşa? mă ascultă cineva? de unde...
revenim. a început aşa de bine! am râs, şi cât am râs pentru ca în final ce?
trecem peste.
acum am o nelămurire maare. deci ipoteza spune că respectiva ascultă muzică, nu că asta ar fi problema. ideea e ce muzică?..aici vine lovitura:)). da, deea, exect acea persoană. avem in playlist: puya, puya şi mai mult puya, iar la final ce să vezi: guţă. ei? combinaţie mortală:>.
ştiu ştiu, e super tare şi sună super bine. ştiu că deja toţi sunteţi invidioşi că n-aveţi ca respectiva, dar asta e. obişnuiţi-vă!:>.
aşa deea, hepii?:))..a da! vreau păreri de combinaţie:-?.


a fost o zi ciudată. dar hey! loosen up:)).
ei da. închei prin a-mi aminti că mâine e bal. emoţii pentru bal sau dezamăgire totală (o plagiez aici pe adriana. drepturi de autor:)))? vedem mâine. până atunci, am treabă cu "miss bobocica" şi "mister bobocel" (ahh..fizica:x).


Coldplay Green eyes


later edit: totul se termină cu bine când începe cu bine:d.
                   şi totuşi a fost o zi genială.:))şi mii de scuze iulia! scriu fără să gândesc:">.

1 Response to ciudat...

dnk
octombrie 17, 2009 7:55 a.m.

aa fooost!!! ne-am dezlantiut si simtit cel mai bine in ultimele 2 luni.Era s-o frig la fizica,dar vezi, norocul meu delasator,totusi, azi ma pocnit. Vreau pozele!
Hai sa traim!