miercuri, decembrie 09, 2009

Şi nu-mi mai pasă!

11

Nu pot să înţeleg. Efectiv nu pot! Cum pana mea să faci aşa?
Fă aia, mai fă şi aia, du-te şi acolo, a! dar ai uitat să mai faci aia, ce?tu crezi că-i aşa simplu cum apare în filme şi reviste? Nu, nu, nu. Dă-te cu capul de pereţi să le faci pe plac, pentru ca în final ce? Să rămână doar foaia cu "Loc de dat cu capul" lipită de perete şi tu cu nişte cucuie de toată frumuseţea.
Şi ce-am zis? Că nu-mi mai pasă! Şi mă ţin de promisiunea asta. Hai să vă conving de ce, poate aşa merge...
Dar e şi mai bine. Se termină în curând şi scap în final de toate, iar foaia cu siguranţă o iau de pe perete şi o transform în confeti!. Am zis.
Subiect încheiat. Punct şi de la capăt, poate aşa e şi mai bine...!
Noroc de voi că nu mă lăsaţi să mă afund în nervii mei, în supărarea mea şi ma trageţi de mânecă cu un "băăi!". Noroc de schimbul de reţete-curly şi de orele de mate, aşa mai after. Noroc că sunteţi acolo şi mă faceţi să râd cu un silent night verianta scarry şi cu James! :))


În încheiere, conform principiilor mele, promisiunilor şi restul chestiilor, afirm că sunt complet dezamăgită, neinteresată, uimită şi pot continua cu multe altele, dar rostul? Exact.
Şi totuşi vă mulţumesc vouă!

11 Response to Şi nu-mi mai pasă!

dnk
decembrie 09, 2009 7:12 p.m.

James la putere! am cel mai roacker fund din estul salbatic (grajduri)

...dar totusi... blogul! nu se compara!

liz
decembrie 09, 2009 7:21 p.m.

da, da! james si scooby-doo lipit pe obrazul lui!:))

mda..e blogul!e el! e cel cu c...pene :">

decembrie 09, 2009 7:21 p.m.

lliiizzz, stii ca suntem intotdeauna langa tine. sunt gata sa mai inventez vreo cateva retete-curly daca asta te face sa te simti mai bine. si o sa-ti cant cat de scarry pot eu silent night.:))

si totusi, blogul,liz,blogul! gata,zic! "am luat 8 la infooo\:D/!!"

liz
decembrie 09, 2009 7:34 p.m.

:)) vai!8 la info! genii am zis!

da zano, maine vreau cioburi de la silent night:)) si maine vreau ca Praga sa fie alta culoare :">, mai emo ;;).

dnk
decembrie 09, 2009 8:11 p.m.

adica chilotii mei sa fie negrii?
tushe! ti-am luat-o inainte:>

liz
decembrie 09, 2009 8:22 p.m.

:))jos palaria pentru praga si paris!

decembrie 09, 2009 10:32 p.m.

subi, james nu poate sa fie mai roacker decat scotianul. el e cel mai roacker.:)))

dnk
decembrie 10, 2009 7:10 p.m.

scotianul e roackerul suprem,

dar era sa zic eu cine e roackerul! subii:))

liz
decembrie 10, 2009 8:36 p.m.

fara mircea radu pe aici...va rog!:))

scotianul si james doar!:>

app, cine a scris metallica pe globul scotianului?:))

dnk
decembrie 10, 2009 9:33 p.m.

a scris cineva?!... are o cinste de la mine=))!

liz
decembrie 10, 2009 10:09 p.m.

atunci eu am scris, eu am scris!:))

trebuie elucidat misterul!:>