sâmbătă, decembrie 05, 2009

A fi un măr.

6


David Jordan: Sun Goes Down


au trecut multe, zile, săptămâni, teze, weekend-uri bine folosite ( :) ). Iar în noaptea asta vine moşu', nume de cod Nicolae.
dar revenim la subiectul serii, mărul. am descoperit că mărul e un foarte bun ascultător, mai ales când îi sunt adăugaţi ochi şi gură. tot mărul te bagă şi în belele totuşi...
istoria mărului. încă din cele mai vechi timpuri, mărul a fost prezent. motivul pentru care noi trăim acum într-o lume plină cu de toate şi din toţi ar fi fost el, sub numele de fruct interzis, apoi fizica (moment de reculegere) i-a făcut loc în viaţa ei, ştiţi povestea cu mărul care-i cade în cap lui newton şi aşa, iar după am pierdut şirul istoric (dacă nu e wiki, nimic nu e). şi azi mărul e noul meu prieten.
notă: fără portocală!!!
tot mărul reprezintă baza. şi bineînţeles al meu câştigă în faţa sâmburelui de măr al tău, ca de obicei. a da! şi e mai bun al meu. ce-ar fi de noi fără mere? anarhie! imaginează-ţi doar..:-?.
mărul devine şi subiectul unei descoperiri în timpul orei, descoperirea "americii"! :))
mă bucur că s-a terminat cu tărăbuţele şi tarabele şi restul şi cu minunaţii sir-i şi lady-uri care-şi expuneau tot ce se putea peste tot, pe unde se putea, cu orice se putea. are legătură cu mărul! am incheiat seara prin a căuta o poză cu un măr atunci, deci merge.:d
a trecut şi ziua de azi, nu fără senzaţionala olimpiadă şi pizza şi fără minunata plimbare de (hmm...) patru ori cu maxi prin oraş pe aceeaşi rută (mulţumesc dnk!, am descoperit un nou tip de maxi :> ). ah! era să uit de cum s-a încheiat seara...moment gen dan-negru-show *o-o-o*...cu un măr, da! şi sunt mândră că încă e viu, i s-a şters puţin gura, dar trăieşte!


ca să închei aşa cum trebuie: "hey, apple!hey, apple!hey, apple!...WHAT?...knife. aaa!"
:))

6 Response to A fi un măr.

dnk
decembrie 06, 2009 9:32 a.m.

cum adica fara portocala, papushe, ma excluzi...eee

si lasa merele, tu trebuia sa scrii despre rosii/tomatoe/toe may toe.

taci! si nu comenta!

liz
decembrie 06, 2009 1:25 p.m.

nu tac!am dreptul la liberă exprimare pe blogul meu:)):
pai fără portocală, dar cu orange..ee;;)

mda..stai să vină vara să ma inspir şi eu din ceva.:))

decembrie 06, 2009 7:39 p.m.

aww. pentru mine, love? :">

liz
decembrie 07, 2009 3:26 p.m.

da, luv;;)
cine mai e samburel de mar?
:">

dnk
decembrie 10, 2009 9:35 p.m.

...struguri?!

liz
decembrie 11, 2009 8:31 p.m.

la vara!:))