marți, decembrie 15, 2009

Cană cu mandarine şi zahăr pudră

2


Uite cum ninge şi nu se opreşte! În final un White Christmas, ca acum...mult timp.:) Străzile, maşinile, acoperişurile au capitulat în faţa Marilor Albi sau, cum le zic unii, în faţa fulgilor de zăpadă. Geamurile mai au puţin până lasă armele jos şi spun: "Ok, ok! Puteţi sta! Insistenţi mai sunteţi, măă!" astfel încât totul este alb. Mai vezi pe ici pe colo câte un geam luminat şi-o privire uimită de alb şi de galben, ascunsă de urmele unor mâini şi-a unui nas pe geam. Să nu uităm că aşa, mai răruţ, vezi câte un om mergând şi luptându-se cu veselia Marilor Albi, iar în fine, transformat în Moş Crăciun (ah!"moşu'" e tata!:">). Playlist-urile au suferit mari modificări..afară ninge, implică sunt şi melodiile de iarnă, frank şi maricica.
Era dimineaţă, 7.27 exact, iar pe stradă liber, drumul care poate ieri era plin de lume grăbită, azi era liber. Am zâmbit. Nu mă vede nimeni atunci :). Ningea, era frig, casca-mi picase, cred că din ambele urechi, dar nu conta! Ningeaaa, iarna, pe 15 decembrie, dimineaţa! Aşa că nu m-am putut abţine, a trebuit s-o fac. Când ninge nu pot spune "NU!" unor fulgi de nea, inocenţi şi jucăuşi, care mai târziu ajung Marii Albi. Nu pot să nu privesc în sus, în mijlocul străzii şi să nu-i las să facă ce vor. Au fost blânzi:). Am scăpat cu viaţă: câţiva pe gene (şi când mă gândesc la rimel..), câţiva pe frunte şi obraji, iar restul, eu ştiu că asta a fost o tactică de-a lor dar ei nu ştiu că ştiu, mi-au invadat părul!
Nici bine nu ajung la destinaţie (fără nume), că şi începe lupta, sau luptele. Nu mai menţionez de multele încasate, dar mai ales! de puţinele date:">. Am avut de toate şi din toate, şi mari şi mici, mai cu pământ, mai curaţi, tot felul de bulgări, care zburau "ca prin vis" spre mine. :)
Finalul zilei, happy end pe ritmurile unui Let it snow şi dansând cu o mandarină.

E iarnă şi se vede! Afară ninge, braduţul nostru aşteaptă împodobit întoarcerea 9 A-ului, cadourile au fost deja despachetate...şi...zâmbete, zâmbete şi iar zâmbete, de la toţi şi toate, urări şi da! ninge.

Când te gândeşti că era ziua cadourilor şi a nins..cel mai frumos cadou din viaţa mea!

2 Response to Cană cu mandarine şi zahăr pudră

decembrie 15, 2009 10:20 p.m.

geniala zi, love! genial genial genial. 8->

liz
decembrie 16, 2009 9:31 a.m.

da, luv!:)
sa mai facem:)).