joi, noiembrie 12, 2009

Ea, vârsta... :)

7


Ea? Teoretic a început, practic? Ei bine, da! Stau şi mă gândesc...de unde a început? Când? În vară poate sau în toamnă, iarnă sau primăvară..nu ştiu :), voi afla!
Most missed memory? Ei spun că ea e, că o vor înapoi. Nu înţelegeam înainte şi mă întrebam uneori "Ce-o fi cu ea? De ce a însemnat atât de mult şi toţi visează cu ochii deschişi la ea?", dar acum..s-a schimbat situaţia. Am înţeles de ce: în timpul ei au loc descoperirile de tot felul, de la descoperirea sinelui, a propriei personalităţi, până la descoperirea unui fir de păr mai creţ azi decât ieri (în cazul meu :P). Acum descopăr cine sunt cu adevărat, deşi ma aflu abia la început, ce vreau, ce-mi place, care-mi sunt prietenii, ce pasiuni am, momentul în care realizez că n-am destule căni în colecţia mea şi că pot şi eu lua 7 la mate (8-|), momentul în care descopăr ce se ascunde în spatele fiecărui om.
Deşi sunt abia la început de drum, ştiu că ea e fantastică, e perioada când lumea e în rogvaiv, iar vara, marea strigă după tine, perioada când somnul e cel mai dulce, iar serile alături de prieteni unice şi şoc! perioada când am aflat, cu puţin ajutor, că Metallica e chiar tare!

P.S: Ambiţia mea? Să o trăiesc pe ea, adolescenţa mea la maxim, să aud cerul îndemnându-mă "fugi, că eu plăăătesc!" şi să văd lumea-n curcubeu în continuare!8->.


Coldplay - Lost

7 Response to Ea, vârsta... :)

dnk
noiembrie 12, 2009 5:27 p.m.

am citit postul asta in jurnalul tau!!!
am fost prima din primele!!
>:)
a/b/c/d plus!

liz
noiembrie 12, 2009 5:29 p.m.

dap;;)..ai avut onoarea de a-l citi prima:))

plus, plus!:*

noiembrie 17, 2009 9:22 p.m.

Cum scrii cu diacritice?;;)

liz
noiembrie 18, 2009 8:02 p.m.

Păi..aşa cum scriu şi in word. eterna language bar şi romanian (ro).:)

Anonim
noiembrie 26, 2009 7:43 p.m.

dar cum??reusesti sa traiesti??ai timp pt asa ceva??...adolescenta?ce e aia? ca eu sincer am uitat:-??...
nu vezi ca de o luna si ceva tot planuim si nu reusim?
ooh da..ne traim adolescentaaaa:X:X

Anonim
noiembrie 26, 2009 7:45 p.m.

oh nu..am uitat sa ma semnez..Of ,cum pot trai asa??:))

tovarasa ta de suferinta din "celebrul" 9A din lva,
Addie:P

liz
mai 10, 2010 10:26 p.m.

:))pleaca de aici..wordpress traitor!:))
addie>:D<!
:))mood swings