miercuri, noiembrie 18, 2009

Arta de a privi becul

2





Fascinant nu? Ştiu! Dacă aş fi o muscă acum...
 Şi da! E o artă. Trebuie să ştii ce să faci şi cum să priveşti. Nu arunci doar o privire şi atât, nu!
Deci...(faimosul..)mai întâi trebuie să-ţi alegi un bec. Nu orice bec, unul special, unul pe care ştii că te poţi baza şi care nu te va lăsa la greu. Următorul pas e să-l priveşti atent, trebuie să cunoşti becul şi să-l alegi cu grijă, nici nu ştii când te poate uita şi-ţi poate întoarce spatele.. ăsta..se poate desfileta, aşa singurel. Să îl aprinzi, să nu-l aprinzi?..Hmm..te rişti? Laşi totul în "mâinile" lui, toată încrederea că nu va face "fâs" (impropriu) sau că nu se va arde şi va rămâne acolo pentru tine, să te lase să-l priveşti fascinat? Încerci. E bine?..
Până acum becul ales de mine nu m-a lăsat, nu a uitat că cineva îl priveşte atent şi încă arde puternic, încă mă lasă să-l urmăresc..dintr-o mare de becuri l-am ales pe el şi-mi pare bine.
Tuturor becurilor mele le mulţumesc iar unuia a/b/c/d plus!

P.S.: Azi am aflat că există "vandali".:))




The show

2 Response to Arta de a privi becul

dnk
noiembrie 18, 2009 9:02 p.m.

vai..m-ai miscat...
iar:X. E mai puternica decat replica:))
Spune-mi ca nu ma insel si ca e vorba despre a/b/c/d/ ul tau?
asa-i?;;)

liz
noiembrie 18, 2009 9:08 p.m.

a/b/c/d ul meu e;;).

nasturel zici nu?:))...notat!:>
;;)