duminică, iulie 25, 2010

Remember?

0
maaare, maaare, maaare!



te-am văzut vara asta. mi-a plăcut de tine. mă aşteptam să te văd mai frumoasă ca niciodată, să te lupţi cu cerul pentru a decide cea mai aleasă nuanţă de albastru, să mă întâmpini încă din gară cu parfumul tău, să-mi spui că ţi-am lipsit în cei trei ani în care nu ne-am văzut...
în schimb, tu cum erai?
erai calmă. nu m-ai înţeles. ce era cu mine acolo? nici nu mai ştiai pe cine trebuia să aştepţi. priveai curioasă şi nerăbdătoare spre scări, dar nu ştiai pe cine aştepţi. cum nu? pe toţi care ţi-au dus dorul, care s-au gândit toată iarna la tine, care în noaptea de înaintea plecării spre tine n-au avut somn de nerăbdare, pe toţi care abia aşteptau îmbrăţişarea ta. te uitai mirată la mine. nu vedeai motivul pentru care stăteam pe plajă şi te priveam din când în când. te întrebai.."să fie oare o carte pe primul loc în faţa mea?", dar nu a durat mult. n-am rezistat, iar valurile tale m-au înţeles şi mi-au urat "bun venit!".

acum..în oraşul meu, pe strada mea, în blocul meu, în camera mea, îţi înţeleg privirea. să zic că ne revedem? nu ştiu. nu cred că ne mai revedem. îţi voi vizita rudele, dar pe tine? nu ştiu.
rămâne la anul?...

No Response to "Remember?"